ABC i retoriske virkemidler - for deg som ønsker mer oppmerksomhet og flere kunder. De som får mange likes, delinger, følgere og salg bruker retoriske virkemidler i sine markeds - føringstekster - bevisst eller ubevisst. I denne boka finner du det du trenger å kunne om retorikk, for at du også skal lykkes med dine tekster. En markedsføringstekst kan være alt fra annonse, fagartikkel, e-post, blogg, post på sosiale medier, debattinnlegg, brosjyre, plakat, video, osv. Reklamebransjen, politikere og advokater har brukt retoriske virkemidler siden tidenes morgen. For å få oss til å kjøpe sjokolade. For å få oss til å stemme. For å få oss til å dømme eller frikjenne. Lær deg kunsten å overbevise, du også! Og få mer oppmerksomhet og flere kunder. Ann Hilde Bolstad er forfatter, mentor og kursholder innenfor kommunikasjon og markedsføring.
Les mer

Produktdetaljer

Publisert
2021-05-27
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Mesterlig forl.
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Sjanger
Faglitteratur

Forfatter