Dette er én av tre bøker som sammen utgjør et læreverk for IKT-servicefag Vg2 i videregående skole. Bøkene dekker læreplanen og legger vekt på at en IKT-servicemedarbeider nettopp er i et serviceyrke. En IKT-servicemedarbeiders viktigste oppgave er å bidra til at andre kan gjøre jobben sin. IKT-servicemedarbeideren må ha gode fagkunnskaper, men det er like viktig med gode holdninger til yrkesrollen fordi den handler om mennesker, ikke bare om IKT-utstyr og -verktøy. Til slutt i hvert kapittel er det kontrollspørsmål med svar. Vi anbefaler sterkt at leseren svarer selvstendig på spørsmålene, for så å sammenlikne med svarene i boka.
Les mer
Oppfyller krav om universell utforming
I henhold til GDPR-regelverket

Produktdetaljer

ISBN
9788256273867
Publisert
2024-02-02
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Digital bok
Sjanger
Skolebøker

Forfatter