Møt Christian von der Hall, 34 år og senior vice president i suksesskonsernet Scandinavian Media Group og følg hans ferd mot å gjennomføre et av de mest spektakulære oppkjøpsraidene i norsk mediehistorie. Med siv.øk.-eksamen fra Handelshøyskolen og fire år i prestisjefimaet McKinsey har Christian gjort alt det riktige her i livet. Sammen med sin sjarmerende kone Tessa og deres to små barn lever han et vellykket direktørliv i villa på Nordberg, helt til han en dag på nyåret 2000 får en forretningsidé som i løpet av de påfølgende månedene utvikler seg til å bli hans store karrieremessige Master Plan. Dette er den første boka om Christian von der Hall.
Les mer
Utgitt første gang: Gyldendal, 2003. Sidetall hentet fra første trykte utgave

Produktdetaljer

Publisert
2013-05-02
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tiden
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Antall sider
480