Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling.
Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.
Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.
Les mer
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2014
«... essensen er og bliver dybt inspirerende for den, der gerne vil forstå mediernes krise, melde sig ud af dommedagskoret og se muligheder i stedet for mediekatastrofer og pludselig død.»
Produktdetaljer
Publisert
2015-01-12
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Antall sider
255
Forfatter