Raketter og rebeller er som undertittelen sier skrevet for “deg som
vil bygge merkevarer folk bryr seg om”. Siden 1. utgave kom ut i
2017 har behovet for å bygge merkevarer blitt stadig mer aktuelt.
Digitale merkevarer bygges gjennom brukeropplevelsen, og det betyr at
merkevaren påvirkes av alt fra forretningsmodell til feilmeldinger.
Dermed må alle i organisasjonen ha like god forståelse for
merkevaren og hvordan de kan være med å styrke den. En sterk
merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere for virksomheten å
rekruttere de flinkeste medarbeiderne og fører til at den verdsettes
høyere. Raketter og rebeller gir deg relevante metoder, modeller og
en verktøykasse for merkevarebygging i vår tid. Ved å ta i bruk
disse vil du: • Posisjonere merkevaren slik at den står tydelig
frem på konkurransearenaen. • Skape en merkevarepersonlighet folk
kan identifisere seg med. • Gi folk gode grunner til å bli
støttespillere som heier på merkevaren din. Raketter og rebeller er
en fagbok for deg som synes det er verdt å grave litt dypere for å
sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er partner i Mars, et
rådgivningsselskap og fagmiljø for merkevarestrategi. Hun er en mye
brukt foredragsholder og kursleder både for kunder og andre som
brenner for innovasjon, merkevare, markedsføring og entreprenørskap.
Kirsti Rogne er partner i rådgivningsselskapet Mars. Hun har jobbet
nasjonalt og internasjonalt med merkevarer som markedssjef, rådgiver
og tekstforfatter siden 2000.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788245035261
Publisert
2020
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok
Forfatter