Boka er ment å være et hjelpemiddel for små og mellomstore bedrifter som ønsker å innføre systematikk i sin produktutvikling. Forfatteren legger hovedvekten på markeds- og kundeorientering og på de tidligste faser av produktutviklingen hvor påvirkningsmulighetene på det endelige resultatet er størst. Inneholder metoder med sjekklister for de forskjellige prosessene. Har stikkordregister og adresse- og litteraturliste. Illustrert.
Les mer
Boka er ment å være et hjelpemiddel for små og mellomstore bedrifter som ønsker å innføre systematikk i sin produktutvikling. Forfatteren legger hovedvekten på markeds- og kundeorientering og på de tidligste faser av produktutviklingen hvor påvirkningsmulighetene på det endelige resultatet er størst. Inneholder metoder med sjekklister for de forskjellige prosessene. Har stikkordregister og adresse- og litteraturliste. Illustrert.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788276680232
Publisert
1997
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fortuna forl.
Vekt
443 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
185
Sjanger
Faglitteratur

Forfatter