Alle bedrifter, organisasjoner og produkter som gjør det bra har én ting felles: Et godt rykte! Det er hva merkevarebygging går ut på, og intet annet.
I denne praktiske boken får du med usvikelig logikk forståelsen av hvordan dette henger sammen. Og ikke minst vil du forstå at dette er noe du egentlig kan veldig mye om fra før - før du druknet i en skog av vage definisjoner og ugjennomtrengelige fagbegreper som forvirrer mer enn de avklarer.
Boken er rettet mot alle ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Her vil du finne like enkle forklaringer på hva strategi i merkevarebygging er og hvordan du enkelt utvikler din egen evighetsstrategi som bare vokser seg sterkere jo lenger den kommuniseres. All this, and more!
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788271463793
Publisert
2020-05-06
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
562 gr
Høyde
219 mm
Bredde
156 mm
Dybde
24 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
171
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter