Antologien presenterer resultater fra prosjekt TRELIS (Teachers' Research Literacy for Science Teaching) og gir ulike perspektiver på hva forskningskyndighet kan bety i naturfaglærerutdanning og i faglige nettverk av praktiserende lærere. Antologien tilbyr både teoretiske innganger, empiriske forskningsresultater og konkrete forslag til undervisningsdesign til bruk i naturfaglærerutdanning. Flere av undervisningsdesignene kan også tilpasses naturfagundervisning i skolen. Antologien har fire deler: I) Forskningsbasert lærerutdanning i naturfag, II) Utforskende arbeidsmåter i naturfaglærerutdanningen, III) Programmering i naturfaglærerutdanningen og IV) Forskningskyndighet for lærere i faglige nettverk.]]>
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215069555
Publisert
2024-11-14
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
351