Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter,
offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med
markedsføringen sin. Som markedsfører må du kjenne til hvorfor og
hvordan kundene eller brukerne dine gjør sine valg. Forbrukeratferd
er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi,
sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne
vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar,
etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke
illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis i Norge.
Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og
markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i
praksis.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788205558755
Publisert
2022
Utgave
2. utgave
Utgiver
Gyldendal Norsk Forlag AS
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok
Forfatter