Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjennom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc.
Les mer
Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjennom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788290712025
Publisert
1985
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Nordisk Undervisnings forl.
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
274

Redaktør