Med den internasjonale bestselgeren "Påvirkning" endret Robert Cialdini måten vi forstår påvirkningens psykologi. I denne nye boken viser han hvilken avgjørende betydning inntrykkene før selve påvirkningen har, det han kaller «før-overbevisningen». Med kompromissløs vitenskapelighet, uslåelig vidd, historiske og litterære referanser,
observasjoner fra «street smarte» selgere og reklamefolk og anekdotiske illustrasjoner
gir han både teoretisk innsikt og konkret veiledning.
"Fra påvirkning til overbevisning" er en solid fagbok som samtidig tar leseren med på
en underholdende reise i menneskesinnets merkverdige irrganger.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788279353867
Publisert
2017-02-15
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
520 gr
Høyde
210 mm
Bredde
140 mm
Dybde
22 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
388
Orginaltittel
Pre-suasion
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter
Oversetter