Rapporten beskriver resultatene fra et utviklingsprosjekt hvor tre delprosjekter inngår. Forfatterne beskriver og reflekterer over hva som må til for at videokonferansen og gruppen kan være en hensiktsmessig arena for læring i fjernutdanning og kursvirksomhet. Forfatterne presenterer idéene og de didaktiske overveielsene som ligger til grunn for valg av læringsarena i prosjektet. Gjennom beskrivelser og eksemplifisering får leseren innblikk i hvordan læringsarenaene har fungert. Forfatterne gir didaktiske anbefalinger og beskriver forutsetninger som må være tilstede for at en skal lykkes dersom videokonferanse benyttes som læringsarena. Prosjektet er gjennomført ved Høgskolen i Tromsø, Avdeling for helsefag, Videreutdanningen i eldreomsorg, i perioden 1998 til 2001. Har litteraturliste.
Les mer
Rapporten beskriver resultatene fra et utviklingsprosjekt hvor tre delprosjekter inngår. Forfatterne beskriver og reflekterer over hva som må til for at videokonferansen og gruppen kan være en hensiktsmessig arena for læring i fjernutdanning og kursvirksomhet. Forfatterne presenterer idéene og de didaktiske overveielsene som ligger til grunn for valg av læringsarena i prosjektet. Gjennom beskrivelser og eksemplifisering får leseren innblikk i hvordan læringsarenaene har fungert. Forfatterne gir didaktiske anbefalinger og beskriver forutsetninger som må være tilstede for at en skal lykkes dersom videokonferanse benyttes som læringsarena. Prosjektet er gjennomført ved Høgskolen i Tromsø, Avdeling for helsefag, Videreutdanningen i eldreomsorg, i perioden 1998 til 2001. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788273890474
Publisert
2002
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Lundblad Media AS
Serie
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
73