Denne boken inneholder ikke en oppskrift på umiddelbar suksess, men strategiske ideer om hvordan man kan bygge en ikonisk organisasjon. Den tar utgangspunkt i tre ikoniske organisasjoner: Royal Concertgebouw Orchestra, restauranten elBulli og rugby-laget All Blacks. Hva har disse organisasjonene felles? Alle tre er ikoniske organisasjoner som raskt ble de beundrede lederne på sitt felt, og var det lenger enn noen trodde var mulig. Det store flertallet organisasjoner kommer aldri dit. Det gjør bare noen få utvalgte, og når de gjør det, blir de der i flere tiår, et århundre eller mer. Det tvinger frem spørsmålet Hvorfor? og Hvordan får de det til?
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788271463632
Publisert
2019-10-08
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
472 gr
Høyde
218 mm
Bredde
155 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
200
Orginaltittel
Iconic
Sjanger
Faglitteratur
Oversetter