Boka gir kritiske analysar av språklege og visuelle verkemiddel i merkevarereklame, nyheiter, informasjons- og haldningskampanjar. For studentar i marknadsføring, massekommunikasjon, språk og mediefag ved universitet og høgskolar, og andre interesserte. Med kjelde-, litteratur- og stikkordliste
Les mer
Boka gir kritiske analysar av språklege og visuelle verkemiddel i merkevarereklame, nyheiter, informasjons- og haldningskampanjar. For studentar i marknadsføring, massekommunikasjon, språk og mediefag ved universitet og høgskolar, og andre interesserte. Med kjelde-, litteratur- og stikkordliste
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252142488
Publisert
1995
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
445 gr
Høyde
240 mm
Bredde
169 mm
Dybde
17 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
207
Sjanger
Faglitteratur