Fagdidaktikken har blitt viktigare i lærarutdanninga gjennom dei
siste reformene, og behovet for samfunnsfagdidaktisk innsikt er derfor
aukande. I denne fagboka er ei vid forståing av fagdidaktikken lagt
til grunn, og det vert peika på at behovet for ny kunnskap og
rettleiing er stort både når det gjeld kva faget skal innehalda, og
korleis ein skal arbeida med det. Vi har derfor samla nye
fagdidaktiske bidrag som tar opp ulike utfordringar og problem i
faget. Artiklane gir innsikt i praksis og drøftar vegval og mogelege
løysingar. Dei er meint som bidrag til å utvikla norsk
samfunnsfagdidaktikk og tar utgangspunkt i vitskapleg forskingsarbeid
av dei involverte. Forfattarane har alle bakgrunn frå
lærarutdanning, både i høgskule og universitet. Dei representerer
både geografi, historie og dei einskilde
samfunnskunnskapsdisiplinane, men kapitla tar i stor grad opp tema som
er relevante på tvers av den vanlege oppdelinga av samfunnsfaget. Dei
tema som vert tatt opp, er demokratisk danning, biletet av «dei
andre», drøfting, å undervise verdiar og haldningar, progresjon i
samfunnskunnskap, kartlære og lokalsamfunn som fagleg og pedagogisk
ressurs. Boka er tenkt for lærarstudentar i samfunnsfag, for lærarar
i skulen og for andre med interesse for korleis samfunnsforståing kan
formidlast til unge menneske. Ho gir ikkje elementærinnføring i
samfunnsfagdidaktikk, men studerer utvalde fordjupingstema i det
samfunnsfagdidaktiske feltet. Kjetil Børhaug er statsvitar og
professor i samfunnsfagdidaktikk ved Universitetet i Bergen. Odd
Ragnar Hunnes er geograf og dosent ved lærarutdanninga, Høgskulen i
Volda. Åshild Samnøy er historikar og førstelektor ved
lærarutdanninga, NLA Høgskolen.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788245027525
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok