Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.Hva er nytt?· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk· Oppdaterte norske eksempler· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.Forfatterne har laget tilleggsmateriell for foreleserne som har boken som pensumlitteratur. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.]]>
Les mer
2. e-bokutgave tilsvarer 11. trykte utgave 2024
Oppfyller krav om universell utforming
I henhold til GDPR-regelverket

Produktdetaljer

Publisert
2024-08-05
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Antall sider
530
Sjanger
Faglitteratur