Kari Salvesen Mørk, Salgs- og markedssjef, Unilabs Norge ASFor de aller fleste virksomheter er salg, dets funksjon og rolle, den viktigste kilden til konkurransefortrinn. Likevel har de færreste tatt inn over seg at salg har endret seg dramatisk de siste årene. Nye prinsipper, spilleregler og vilkår har utviklet seg. De beste selgerne, salgslederne og salgsorganisasjonene gjør nå ting som skiller seg vesentlig fra de middelmådige. Denne boken vil gi deg tanker, ideer og perspektiver på hvordan du kan transformere deg selv eller ditt salgsteam til å bli salgets helter - de verdifulle rådgiverne kjøperne ikke kan være foruten. «Boken er et veldig godt verktøy for alle som ønsker å forstå dagens salgsorganisasjoner. Boken gir verdifulle innspill til hvordan salg kan bli et konkurransefortrinn, og til hvordan selgere og salgsledere kan forbedre sine prestasjoner.»Bjørn Haraldseth, COO Teki Solutions AS (tidl. Salgsdirektør i Storebrand og Telenor)«Skal du lese en fagbok i år - les denne!»Bjørn-Erik Madsen, Direktør storkunder, Nordea Liv Norge ASChristian Hofbauer er utdannet Master of Business and Marketing fra Handelshøyskolen BI og Master of Science, Entrepreneurial Studies fra Stirling University. Han har jobbet med salg og salgsledelse i virksomheter som Teknologisk Institutt, Ernst & Young og Carat. Siden 2002 har han drevet egen konsulentvirksomhet. Her har han jobbet med både nasjonale og internasjonale kunder og har undervist i mer enn 30 land.]]>
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788215024448
Publisert
2016-06-07
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
648 gr
Høyde
246 mm
Bredde
174 mm
Dybde
17 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
271
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter