Knytter seg til boka Markedsføringsledelse, 6. utgave, og inneholder rene kunnskapsspørsmål, oppgaver som handler om kartlegging og analyse av situasjoner, og vurdering av problemer og muligheter. Har også to større caseoppgaver og en eksamensoppgave med sensorveiledning fra handelshøyskolen BI.
Les mer
Knytter seg til boka Markedsføringsledelse, 6. utgave, og inneholder rene kunnskapsspørsmål, oppgaver som handler om kartlegging og analyse av situasjoner, og vurdering av problemer og muligheter. Har også to større caseoppgaver og en eksamensoppgave med sensorveiledning fra handelshøyskolen BI.
Les mer
Omslagstittel

Produktdetaljer

ISBN
9788215001616
Publisert
2001
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
675 gr
Høyde
297 mm
Bredde
210 mm
Dybde
13 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
232
Sjanger
Faglitteratur