Brand 2.0 er en nyskrevet lærebok for programfaget Markedsføring og ledelse 2 i studieforberedende utdanningsprogram. Boka er basert på kompetansemålene i læreplan gjeldende fra august 2021. Det komplette læreverket består av læreboka Brand 1.0, Brand 2.0 , Brand 3.0 - Markedsførerens praktiske manual og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen. Ressursene legger vekt på en praktisk tilnærming til faget og har en omfattende begrepsbase. Boka har en pedagogisk tilnærming gjennom blant annet å vektlegge en visuell fremstilling av teorien. Etter hvert kapittel er det varierte oppgaver som utfordrer elevene til spennende problemløsning. Brand 2.0 har en klar pedagogisk oppbygning som er inndelt i følgende deler: Del 1 Virksomheten Del 2 Omgivelser Del 3 Analyse Del 4 Strategi Boka er også et praktisk hjelpemiddel som støtter elevenes innlæring av teorien. Med konkrete verktøy og markedsanalytiske metoder, øver elevene på å tolke resultater fra analyser og bruke dem i praktiske situasjoner.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788211032195
Publisert
2024-10-08
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
1117 gr
Høyde
260 mm
Bredde
191 mm
Dybde
24 mm
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
440