Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og
praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring.
Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om
kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt
over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være
merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som
innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram
til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips,
forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier,
podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken
inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og
et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788205535152
Publisert
2021
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok
Forfatter