Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.Ønske om forelesertilgang kan sendes til akademisk@gyldendal.no.]]>
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205472808
Publisert
2016-09-05
Utgave
4. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
2202 gr
Høyde
251 mm
Bredde
199 mm
Dybde
44 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
982
Orginaltittel
Marketing management
Sjanger
Faglitteratur