Visjon 1 (2021) Unibok er den digitale utgaven av læreboka til programfaget markedsføring og ledelse 1, fagfornyelsen LK20. Formatet er brukervennlig og har gode verktøy som støtte for elevenes leseforståelse.Med Visjon 1 (2021) Unibok får elevene et digitalt læremiddel som dekker alle kompetansemålene i læreplanen. Til læreverket følger det også supplerende digitale ressurser med verktøy, oppgaver og fordypning, se Visjon Elevnettsted og Visjon Lærernettsted. Med Unibok er læreboka alltid tilgjengelig og lett å lese – også på mobil og uten nettilgang dersom man har lastet ned boka. Gode studieverktøy og nyttige funksjoner gjør at eleven kan jobbe aktivt under lesingen og slik at leseforståelsen øker. I Unibok er lærebokteksten og de litterære tekstene lest inn. Digital ordbok på norsk bokmål og nynorsk er integrert og oppslagene vises i lesevinduet. En svært god søkefunksjon gjør alt lærestoffet lett tilgjengelig, og elevene kan skrive notater, markere i teksten og skrive ut notatene i for eksempel OneNote. Tekst-til-tale-funksjonen har god kvalitet og høy pedagogisk verdi for lesesvake elever. Når du har lisens til boka, finner du den i «Mine unibøker» på www.unibok.no og under «Min side» på www.cdu.no. Lisensen gir tilgang til både bokmåls- og nynorskutgaven. Les mer om Unibok på www.unibok.no. Les mer om læreverket Visjon til fagfornyelsen på cdu.no/vgs.]]>
Les mer
Undertittel på omslaget: Markedsføring og ledelse 1
I henhold til GDPR-regelverket

Produktdetaljer

ISBN
9788202695934
Publisert
2021-03-26
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Digital bok
Antall sider
342