Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre
kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre?
Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene
etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle
organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte
rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må
forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et
referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i
2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert.
Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i
omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden
første utgave: Oppdaterte eksempler og caser. Viktig nytt fagstoff om
offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers
påvirkning. Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte
å betrakte omdømme på. Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør
ha en omdømmeansvarlig drøftes. Boka egner seg godt for studenter
innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere
som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et
solid faglig fundament for omdømmearbeidet.
Les mer
omdømmebygging for organisasjoner
Produktdetaljer
ISBN
9788205525009
Publisert
2021
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok
Forfatter