"Det gode selskap - omdømmebygging i praksis" er den første boken på norsk om omdømmebygging. Forfatter Nils M. Apeland er ekspert på omdømmeutvikling og har 15 års erfaring som kommunikasjonsrådgiver. I boken beskriver han hvorfor et godt omdømme er lønnsomt, hvordan omdømmet skapes, hvorfor omdømmet må bygges innenfra og hvordan omdømmet kan forsterkes gjennom god kommunikasjon. Egne kapitler omhandler mediehåndtering, samfunnsansvar og krisekommunikasjon. Boken er beregnet på ledere og kommunikasjonsfolk, men vil ha interesse hos bredere grupper. "Det gode selskap" har 12 kapitler med hvert sitt tema. Den inneholder over 100 eksempler og historier fra norsk og internasjonalt næringsliv. En rekke norske ledere er også intervjuet. Boken er lettlest og oversiktlig og har mange bilder, modeller og oppsummeringer.
Les mer
Boken tar for seg omdømmebygging i praksis og kommer med eksempler som viser hvor viktig det er for virksomheter å ha et godt omdømme. Boken ser også på hvilke gevinster som gir et godt omdømme, hvordan starte omdømmearbeidet innenfra, hvordan kartlegge virksomhetens omgivelser, hvordan bruke media og forhindre omdømmetap ved kriser, og hvordan man kan måle og utvikle omdømmet systematisk. Har register
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788299705219
Publisert
2007
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hippocampus
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
226

Forfatter